תפריט כתבה
יו"ר מרכז השלטון המקומי: "הנוכחות הבינלאומית בישראל משקפת שותפות חזקה"
ערוץ 7
14:56
<p>יו"ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס אמר בוועידת השלטון המקומי כי השתתפותם של מאות ראשי ערים ובכירים מרחבי העולם בישראל, דווקא בתקופה מורכבת, משקפת את עוצמת השותפות הבינלאומית עם ישראל.</p><p>לדבריו, האתגרים הניצבים כיום בפני ערים הם גלובליים, וכך גם ההזדמנויות. ביבס הוסיף כי הגעת המשלחות מבטאת רצון ללמוד, לחלוק רעיונות ולפתח טכנולוגיות שיסייעו לבניית קהילות חזקות, ערים חכמות ובטוחות יותר וחיזוק חוסן התושבים.</p><figure class="image"><img src="/files/picturebase/691771.jpg" /><figcaption>חיים ביבס<span>צילום: ועידת השלטון המקומי, MUNI EXPO 2026</span></figcaption></figure>