תפריט כתבה
ברצועת עזה: צה"ל תקף והשמיד ארבע עמדות שיגור רקטות שהוקמו בזמן הפסקת האש
<p>צה"ל תקף והשמיד במהלך הלילה ארבע עמדות שיגור במספר מרחבים ברצועת עזה. עמדות השיגור שהושמדו, הוקמו על ידי ארגוני הטרור ברצועה בתקופה האחרונה, לאחר כניסת הפסקת האש לתוקף.</p><p>מצה"ל נמסר כי עמדות השיגור היו מוכנות לשיגור לעבר כוחות צה"ל ואזרחי מדינת ישראל, ועל כן היוו איום מיידי.</p>