ניווט נגישות
וואלה! תפריט כתבה

בניה ברבי הפר חוזה עם מנהלו - ויפצה אותו במיליונים‎

וואלה!
14:53, עידכון: 15:00

לאחר הליך בוררות משפטי שנמשך כארבע שנים - הזמר בניה ברבי חויב לשלם מיליונים למנהלו לשעבר אור מרמלשטיין אחרי שהוחלט כי הפר את החוזה ביניהם. על פי החלטת הבורר, ד"ר אלון קפלן, חויב ברבי לשלם למרמלשטיין סכום של כ-5.3 מיליון ש"ח, הכולל הוצאות משפט. "מצאתי כי בניה ברבי הפר באופן יסודי את הסכם הניהול בין הצדדים", כתב הבורר בהתייחסו להחלטתו של הזמר המצליח לקטוע את החוזה עם מנהלו לשעבר באופן חד צדדי. ממשרדו של אור מרמלשטיין נמסר: "אני שמח שהצדק יצא לאור. שנים של עבודה והשקעה נקטעו יום אחד באופן חד צדדי ובהפתעה גמורה, לאורך כל הדרך לא ביקשתי יותר ממה שהגיע על עבודתי. אני שמח כי כבוד הבורר הצליח לראות את האמת. אני מאחל לבניה הצלחה בהמשך דרכו. אני אמשיך לטפח לתמוך ולקדם אמנים איכותיים באופן הגון". מרמלשטיין מנהל כיום מספר אמנים, ביניהם אליעד נחום ושמעון בוסקילה.

כתבה אחת דומה
ynet

הבורר קבע: בניה ברבי הפר חוזה - וישלם למנהלו לשעבר פיצויים של מיליונים‎

אחרי ארבע שנות הליכים משפטיים, נקבע כי הזמר בניה ברבי הפר את הסכם הניהול עם מנהלו לשעבר אור מרמלשטיין -  ויפצה אותו במיליוני שקלים. תביעתו של מרמלשטיין התקבלה ברובה, בעוד שטענותיו של ברבי כי ההסכם נחתם בעורמה - נדחו. לצד הפיצוי שנפסק למנהל לשעבר, חויב מרמלשטיין להשיב לברבי כ-80 אלף שקל בעקבות "פערים חשבונאיים" שהתגלו במהלך הדיונים

ynet
11:16
תפריט כתבה
התפלגות כתבות
דיווח על כתבה זו הסתרת כתבות מאתר זה המשך קריאה באתר המקור