תפריט כתבה
הבורר קבע: בניה ברבי הפר חוזה - וישלם למנהלו לשעבר פיצויים של מיליונים
אחרי ארבע שנות הליכים משפטיים, נקבע כי הזמר בניה ברבי הפר את הסכם הניהול עם מנהלו לשעבר אור מרמלשטיין - ויפצה אותו במיליוני שקלים. תביעתו של מרמלשטיין התקבלה ברובה, בעוד שטענותיו של ברבי כי ההסכם נחתם בעורמה - נדחו. לצד הפיצוי שנפסק למנהל לשעבר, חויב מרמלשטיין להשיב לברבי כ-80 אלף שקל בעקבות "פערים חשבונאיים" שהתגלו במהלך הדיונים