תפריט כתבה
נבשל במיקרו: המדינה הייתה במרחק ימים מלהישאר בלי גז בישול
וואלה!
14:00, עידכון: 14:05
"תמרור אזהרה": דוח המבקר חושף כי במחצית השנייה של 2025 מלאי גז הבישול עמד להיגמר בשל פגיעה בבז"ן ועיכובים בתשתיות. המלאי בחורף מספיק ל-3 ימי צריכה בלבד, ובמשרד האנרגיה לא נערכו ליום שאחרי סגירת בתי הזיקוק