תפריט כתבה
הרמטכ"ל נפגש עם רבנים מישיבות ההסדר: "עמד על כך שיש לממש את פקודת השירות המשותף"
ערוץ 7
08:37
<p>הרמטכ"ל, אייל זמיר, קיים אתמול (שלישי) מפגש עם רבנים מישיבות ההסדר.</p><p>מצה"ל נמסר כי "הרמטכ"ל עמד על כך שאחת מאבני היסוד לשילוב מגוון רחב של אוכלוסיות בשירות היא מימוש פקודת השירות המשותף - המאפשרת שירות זה לצד זה ולא זה על חשבון זה - ושמירה על כבודם של כלל המשרתים".</p><p><a href="https://www.inn.co.il/news/699864">הכתבה המלאה</a></p>