ניווט נגישות
גלובס תפריט כתבה

"רכיב המניות בת"א גדל ל-65%, האם כדאי לי למכור"? זו התשובה של סטפק‎

גלובס
02:59

מהשקעה במניות, בארץ ובעולם, דרך החזקת מט"ח ורכישת זהב - על רקע התנודתיות בשווקים, רבים בציבור תוהים מה כדאי לעשות כעת עם תיקי ההשקעות שלהם • התמקדתי במספר שאלות בוערות, לדוגמה כמה מהתיק להחזיק בדולרים ומתי - אם בכלל - למכור מניות

דיווח על כתבה זו הסתרת כתבות מאתר זה המשך קריאה באתר המקור