תפריט כתבה
ארבע ספינות דרום-קוריאניות נוספות יצאו ממצר הורמוז
ערוץ 7
06:08
<p>משרד האוקיינוסים והדיג של דרום קוריאה הודיע כי ארבעה כלי שיט המופעלים על ידי חברות ספנות מקומיות הצליחו לחצות בבטחה את מצר הורמוז, והם מפליגים כעת לעבר יעדיהם הסופיים. מהלך זה מהווה המשך ישיר למגמת היציאה ההדרגתית של כלי שיט מהאזור, בעקבות חתימת מזכר ההבנות ומזעור המתיחות הביטחונית בנתיב השיט האסטרטגי.</p><p>על פי הודעת המשרד בסיאול, על סיפונן של ארבע הספינות נמצאים 26 אנשי צוות דרום-קוריאנים. מבחינת מסלולי ההפלגה, אחת הספינות עושה כעת את דרכה חזרה לנמלי הבית בקוריאה הדרומית, בעוד ששלוש הספינות האחרות מפליגות ליעדים במדינות שלישיות.</p>