תפריט כתבה
"אחד התארים המרגשים, הגענו עם הלשון בחוץ": מכבי ת"א חגגה עד השעות הקטנות של הלילה
ynet
06:01
הצהובים השלימו 1:3 בסדרת הגמר מול הפועל ת"א והמשיכו את החגיגות מחדר ההלבשה הרועש ועד למסעדת "206". סורקין ("הייתי יוצא למלחמה עם כל אחד כאן") וקטש החמיאו ללב של השחקנים. דיברתולומיאו וה-MVP לונדברג חגגו, אך השאירו סימני שאלה לגבי עתידם בשל פערים כספיים. הזרים עוזבים את הארץ, סורקין ממשיך לנבחרת