ניווט נגישות
ynet תפריט כתבה

"אחד התארים המרגשים, הגענו עם הלשון בחוץ": מכבי ת"א חגגה עד השעות הקטנות של הלילה‎

ynet
06:01

הצהובים השלימו 1:3 בסדרת הגמר מול הפועל ת"א והמשיכו את החגיגות מחדר ההלבשה הרועש ועד למסעדת "206". סורקין ("הייתי יוצא למלחמה עם כל אחד כאן") וקטש החמיאו ללב של השחקנים. דיברתולומיאו וה-MVP לונדברג חגגו, אך השאירו סימני שאלה לגבי עתידם בשל פערים כספיים. הזרים עוזבים את הארץ, סורקין ממשיך לנבחרת

דיווח על כתבה זו הסתרת כתבות מאתר זה המשך קריאה באתר המקור