ניווט נגישות
ערוץ 7 תפריט כתבה

קים ג'ונג און: נחמש את חיל הים בנשק גרעיני‎

ערוץ 7
05:04

<p>שליט צפון קוריאה, קים ג'ונג און, הודיע רשמית כי ארצו מקדמת בצעדי ענק את "חימוש חיל הים בנשק גרעיני". כך דיווחה סוכנות הידיעות הממלכתית של המדינה (KCNA).</p><p>קים נשא נאום תקיף במהלך טקס חגיגי שנערך בנמל נאמפו שבחוף המערבי, לרגל כניסתה הרשמית לשירות מבצעי של ספינת המלחמה החדשה "צ'ואו היון" - משחתת מתקדמת במשקל 5,000 טונות המצוידת במערכות מכ"ם מתקדמות, טילי שיוט ומערכות שיגור אנכיות. הוא הצהיר כי העידן שבו חיל הים הצפון קוריאני שימש רק להגנת החופים "חלף מן העולם", וחשף תוכנית חומש שאפתנית במסגרתה מתכוונת פיונגיאנג לבנות לפחות שתי ספינות מלחמה חדשות מדי שנה, וכן להשיק בעתיד ספינות מערכה אסטרטגיות ומשחתות ענק במשקל של 10,000 טונות.</p>

כתבה אחת דומה
ynet ynet
03:31
תפריט כתבה
התפלגות כתבות
דיווח על כתבה זו הסתרת כתבות מאתר זה המשך קריאה באתר המקור