תפריט כתבה
באנגליה כבר מתלוננים: "חסרי דמיון, עוד הופעה קשה לאוסף"
וואלה!
04:36, עידכון: 04:51
הנבחרת חטפה אחרי ה-0:0 עם גאנה. קיין שהחמיץ בענק: "בדרך כלל מבקיע מצבים כאלה. נתקדם". רייס: "אין סיבה להיות שליליים"
תפריט כתבה
הנבחרת חטפה אחרי ה-0:0 עם גאנה. קיין שהחמיץ בענק: "בדרך כלל מבקיע מצבים כאלה. נתקדם". רייס: "אין סיבה להיות שליליים"