תפריט כתבה
כוחות הביטחון עצרו 19 מבוקשים והחרימו אמצעי לחימה בבית לחם
<p>כוחות צה"ל, שב"כ ולוחמי מג"ב איו"ש החלו במהלך הלילה (שלישי) במבצע נרחב לסיכול טרור בעיר בית לחם. במסגרת המבצע, הכוחות סרקו כ-50 מבנים ועצרו 19 מבוקשים, ביניהם סוחרי ומבריחי אמצעי לחימה. בנוסף, הכוחות איתרו והחרימו נשק מסוג ‘M-16’ לצד תחמושת וחלקי נשק.</p><p>בפעילות נוספת בטולכרם שבחטיבת אפרים, נעצרו שני מבוקשים והוחרמו שני אקדחים לצד תחמושת. במקביל בחטיבת יהודה, הכוחות החרימו כלי נשק מאולתר מסוג 'קרלו'.</p>