תפריט כתבה
אושרה בוועדת הכלכלה: רשויות תחבורה מטרופוליניות יוקמו בגוש דן, ירושלים וחיפה
<p>ועדת ועדת הכלכלה של הכנסת אישרה לקריאה שנייה ושלישית את הצעת החוק להקמת רשויות תחבורה מטרופוליניות, במסגרת חוקי ההסדרים של משרד האוצר.</p><p>בשלב הראשון יוקמו הרשויות באזורי גוש דן, ירושלים וחיפה. לפי ההצעה, הרשויות החדשות ירכזו את ניהול התחבורה הציבורית במטרופולינים, במטרה לשפר את השירות לנוסעים, לקדם פרויקטי תחבורה, לצמצם עומסי תנועה ולחזק את התיאום בין אמצעי התחבורה השונים.</p>