תפריט כתבה
באיראן הציבו את לבנון כ"קו אדום", בצה"ל תקפו מחבלים חמושים סמוך לכוחות
סגן נשיא ארה״ב אמר כי איראן הסכימה להחזיר את פקחי סבא״א, אך בטהרן הכחישו: ״לא נאפשר את כניסתם למתקנים שהותקפו במלחמה" • שגריר איראן בז׳נבה: ״הקו האדום שלנו - מתקפות על ביירות ועל דרום לבנון״ • זמן קצר לאחר מכן דווח על שני הרוגים מאש צה״ל • מזכיר המדינה רוביו יוצא למסע במדינות המפרץ, ולא יגיע לישראל