תפריט כתבה
רה"מ נתניהו: "ישראל צריכה להשתחרר מהתלות בארה"ב"
במפגש עם קציני מילואים התייחס נתניהו ללקחי המלחמה ולבניין הכוח של צה"ל • לדבריו, ישראל צריכה להרחיב את הייצור הביטחוני המקומי ולהפחית תלות בגורמים חיצוניים • "להשתחרר מהתלות ולבנות עוד ועוד כוח"