תפריט כתבה
הטהרנים בנורבגיה מתלוננים: "חגיגת הוויקינגים" היא ביזיון
וואלה!
16:50
שחקני הנבחרת הצטרפו לטרנד "חתירת הוויקינגים" וחגגו עם האוהדים, בנורבגיה ביקרו: זה מייצר "אסתטיקה של גבריות" ו"אווירת בנים רעילה", ומזכיר "נאו נאצים"