ניווט נגישות
וואלה! תפריט כתבה

הטהרנים בנורבגיה מתלוננים: "חגיגת הוויקינגים" היא ביזיון‎

וואלה!
16:50

שחקני הנבחרת הצטרפו לטרנד "חתירת הוויקינגים" וחגגו עם האוהדים, בנורבגיה ביקרו: זה מייצר "אסתטיקה של גבריות" ו"אווירת בנים רעילה", ומזכיר "נאו נאצים"

דיווח על כתבה זו הסתרת כתבות מאתר זה המשך קריאה באתר המקור