תפריט כתבה
<p>חיזבאללה מגיב על התקיפה הישראלית בנבטיה אלפוקא: "צבא האויב פתח באש מקלעים לעבר קבוצת אזרחים - שפעלו לפינוי כבישים ולחילוץ גופות מההריסות. המתקפה הביאה למותם של שני אזרחים, אחד מהם עובד עירייה. אנו מזהירים כי זו הפרה בוטה של הפסקת האש שבה דבקנו עד כה".</p>