ניווט נגישות
ערוץ 7 תפריט כתבה

"יש לנו קווים אדומים": הרב דב ליאור מגבה את רבני ישיבות ההסדר‎

ערוץ 7
12:49

הרב ליאור טען כי שילוב לוחמות בטנקים וביחידות השדה פוגע ב"קדושת המחנה", קרא להצבת "קווים אדומים" והדגיש כי אין מדובר, לדבריו, בצורך מבצעי.

דיווח על כתבה זו הסתרת כתבות מאתר זה המשך קריאה באתר המקור