תפריט כתבה
לאחר 3 יממות ללא תקיפות: צה"ל חיסל מחבלים שזוהו בסמוך לכוחות בלבנון
<p>צה"ל זיהה לפני זמן קצר מחבלים חמושים שפעלו בסמוך לכוחות צה"ל הפועלים במרחב הביטחוני, ברכס עלי א-טאהר.</p><p>מיד לאחר הזיהוי ובסגירת מעגל מהירה, הכוחות תקפו את המחבלים צפונית למרחב הביטחוני, במטרה להסיר את האיום.</p>