תפריט כתבה
רשות הטבע והגנים פתחה מחדש את אתרי הטבע בגבול הצפון
<p>רשות הטבע והגנים פתחה הבוקר מחדש את כלל האתרים בגבול הצפון, אשר היו סגורים בשל המצב הביטחוני.</p><p>בין האתרים שנפתחו: שמורת הטבע נחל חרמון (בניאס), הגן הלאומי וחוף אכזיב, הגן הלאומי חורשת טל, שמורת הטבע תל דן, שמורת הטבע נחל עיון, הגן הלאומי ברעם, הגן הלאומי יחיעם ושמורת הטבע נחל שניר.</p>