תפריט כתבה
רשות הטבע והגנים פותחת מחדש את האתרים הסמוכים לגבול
<p> </p><p>דוברות רשות הטבע והגנים (רט"ג) מעדכנת הבוקר כי בהתאם להנחיות המעודכנות של פיקוד העורף והערכת המצב הביטחונית, הוחלט לפתוח מחדש למטיילים את כלל שמורות הטבע והגנים הלאומיים באזור גבול הצפון, אשר היו סגורים בשל המצב הביטחוני.</p><p>רשימת האתרים המלאה שנפתחים מחדש לקהל הרחב: שמורת הטבע נחל חרמון (הבניאס), הגן הלאומי וחוף אכזיב, הגן הלאומי חורשת טל, שמורת הטבע תל דן, שמורת הטבע נחל עיון, הגן הלאומי ברעם, הגן הלאומי יחיעם, שמורת הטבע נחל שניר.</p><p>ברשות הטבע והגנים מזמינים את הציבור לחזור ולטייל בצפון, אך מדגישים כי יש להמשיך ולהישמע להנחיות גורמי הביטחון ופיקוד העורף בעת השהות בשטח.</p>