תפריט כתבה
איראן הודיעה: הסתיימו "השיחות הטכניות" עם ארה"ב
ערוץ 7
07:51
<p>משרד החוץ בטהרן הודיע הבוקר במפתיע על סיומן של "השיחות הטכניות" שניהלה המשלחת האיראנית מול נציגי ממשל טראמפ בבורגנשטוק שבשווייץ. השיחות, שנפתחו בתחילת השבוע בתיווך קטאר ופקיסטן, היו אמורות להימשך לאורך כל השבוע.</p><p>לפי שעה, לא נמסר הסבר רשמי מצד איראן לסיום המהיר של הדיונים הטכניים.</p>