תפריט כתבה
לראשונה מאז ההתנתקות: ישיבת גנים הגיעה לראשונה למקום וסיימה מסכת
סרוגים
16:09
21 שנים אחרי פינוי היישוב בצפון השומרון, חזרו אליו עשרות תלמידי השלוחה החדשה של ישיבת "בני דוד" מעלי, שתיפתח באלול הקרוב. במהלך הסיור נערך סיום המסכת הראשון במקום מאז העקירה. ראש מועצת שומרון, יוסי דגן: "עושים היסטוריה, נקים כאן יישוב ענק וישיבה לתפארת"