ניווט נגישות
גלובס תפריט כתבה

מגמה מעורבת בוול סטריט; ענקיות הטכנולוגיה יורדות, SpaceX צונחת‎

גלובס
13:10, עידכון: 22:21

הנאסד"ק מאבד מערכו כ-1% • אלפאבית צונחת על רקע עזיבת בכירים לאנתרופיק ול-OpenAI, לצד הירידה במניית SpaceX • מניות השבבים מטפסות ונסחרות בשיא כל הזמנים, טאואר מזנקת בחדות • מחירי הנפט יורדים, לאחר שארה"ב הודיעה כי תסיר סנקציות מנפט איראני למשך 60 יום • תשואות האג"ח הממשלתיות בארה"ב מטפסות לקראת פרסום מדד האינפלציה המועדף על הפד ביום חמישי (PCE)

דיווח על כתבה זו הסתרת כתבות מאתר זה המשך קריאה באתר המקור