תפריט כתבה
בדרך לאלבום חדש? אדל נצפתה בסטודיו
mako
13:25
אדל נצפתה באולפן הקלטות בלונדון, לראשונה מזה תקופה ארוכה: האלבום האחרון שלה שוחרר ב-2021, ולפני שנתיים סיפרה למעריצים שלא מתחשק לה לחזור להקליט מוזיקה חדשה בזמן הקרוב. עוד נצפו בקרבת האולפן: ג'סטין ורנון (בון איבר) והזמרת גרייסי אברמס