ניווט נגישות
mako תפריט כתבה

בדרך לאלבום חדש? אדל נצפתה בסטודיו‎

mako
13:25

אדל נצפתה באולפן הקלטות בלונדון, לראשונה מזה תקופה ארוכה: האלבום האחרון שלה שוחרר ב-2021, ולפני שנתיים סיפרה למעריצים שלא מתחשק לה לחזור להקליט מוזיקה חדשה בזמן הקרוב. עוד נצפו בקרבת האולפן: ג'סטין ורנון (בון איבר) והזמרת גרייסי אברמס

דיווח על כתבה זו הסתרת כתבות מאתר זה המשך קריאה באתר המקור