ניווט נגישות
סרוגים תפריט כתבה

דרום קוריאה: שר המשפטים לשעבר נידון ל-25 שנות מאסר‎

סרוגים
09:42

שר המשפטים לשעבר של דרום קוריאה, פארק סונג-ג'יי, נידון ל-25 שנות מאסר בעקבות חלקו בהכרזת המשטר הצבאי של הנשיא דאז יון סוק יול. הנשיא המודח מרצה מאסר עולם אחרי שהורשע בהמרדה ושימוש לרעה לסמכות

דיווח על כתבה זו הסתרת כתבות מאתר זה המשך קריאה באתר המקור