תפריט כתבה
לאחר שקידמו מתווי טרור: צה"ל חיסל שני מחבלי חמאס ברצועת עזה
<p>צה"ל תקף בסוף השבוע בצפון רצועת עזה וחיסל את אחמד מוניר חליל זאזא, אחראי ההנדסה של גדוד מערב ג'באליה במרחב העיר עזה. המחבל פעל לייצור וחלוקת אמצעי לחימה בין הפלוגות ושימש כאחראי על בניית מטענים ובתים ממולכדים.</p><p>בתקיפה נוספת בצפון הרצועה, צה"ל חיסל את המחבל חסין צפדי, מפקד מערך הצליפה בעיר עזה.</p>