ניווט נגישות
ערוץ 7 תפריט כתבה

בן גביר: "לבנון צריכה להיות מגרש המשחקים של מדינת ישראל"‎

ערוץ 7
08:27

<p>השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, אמר הבוקר (שני) בריאיון לתוכנית "הבוקר הזה" בכאן חדשות ברשת ב' כי "לבנון צריכה להיות מגרש המשחקים של מדינת ישראל".</p><p>לטענתו, "כל בית שבו יש טרור, יש להילחם בו. אם המחבלים יסתתרו בתוך אוכלוסייה אזרחית, אני רק רוצה להגן על החיילים שלנו. גם בכמות חיילים יותר קטנה אפשר להגיע לתוצאות, אם לבנון היא 'מגרש המשחקים' שלנו".</p>

כתבה אחת דומה
חרדים10

השר בן גביר: "לבנון צריכה להיות מגרש המשחקים של ישראל"‎

השר לביטחון לאומי, איתמר בן גביר, אמר הבוקר (שני) בריאיון ברשת ב', כי לבנון צריכה להיות מגרש המשחקים של מדינת ישראל. משרד הכלכלה קבע: זה הסל הזול של ישראל > בואו לגלות מוצרים ומבצעים • מקדם "כל בית שבו יש טרור, יש להילחם בו", אמר השר. "אם המחבלים יסתתרו בתוך אוכלוסייה אזרחית, אני רק רוצה להגן […] The post השר בן גביר: "לבנון צריכה להיות מגרש המשחקים של ישראל" appeared first on חרדים10.

חרדים10
10:52
תפריט כתבה
התפלגות כתבות
דיווח על כתבה זו הסתרת כתבות מאתר זה המשך קריאה באתר המקור