ניווט נגישות
ערוץ 7 תפריט כתבה

צבא ארה"ב תקף כלי שיט בים הקריבי, שניים נהרגו‎

ערוץ 7
06:41

<p>פיקוד הדרום של צבא ארצות הברית (SOUTHCOM) הודיע כי כוחותיו ביצעו תקיפה קטלנית נגד כלי שיט בים הקריבי, אשר הופעל על ידי מי שהוגדרו בהודעה כ"ארגוני טרור מוכרזים". על פי הדיווח הרשמי, התקיפה בוצעה לאחר שמידע מודיעיני אישר כי כלי השיט פעל בנתיבי הברחה מוכרים והיה מעורב בפעילות נרקו-טרור.</p><p>כתוצאה מהתקיפה נהרגו שני בני אדם, אשר תוארו על ידי הצבא האמריקני כ"נרקו-טרוריסטים".</p>

כתבה אחת דומה
ynet ynet
05:49
תפריט כתבה
התפלגות כתבות
דיווח על כתבה זו הסתרת כתבות מאתר זה המשך קריאה באתר המקור