תפריט כתבה
חוסלו שני מחבלים שיידו בקבוקי תבערה לעבר היישוב כרמי צור
<p>לפני זמן קצר, במהלך מארב של לוחמי יחידה 636, זיהו הלוחמים מספר מחבלים שהציתו צמיגים ויידו בקבוקי תבערה לעבר היישוב כרמי צור. הלוחמים ירו וחיסלו שני מחבלים וניטרלו מחבל נוסף. אין נפגעים לכוחותינו.</p><p>"כוחות צה"ל החלו בסריקות אחר המחבלים הנוספים. לוחמי אש ממחוז יו"ש פועלים כעת לכיבוי שריפה שהתלקחה במרחב הסמוך ליישוב בעקבות הצתת הצמיגים", נמסר מטעם דובר צה"ל.</p>