ניווט נגישות
דבר ראשון תפריט כתבה

נתניהו: "מי שיאפשר לחטופים להשתחרר נאפשר לו לצאת ולחיות"; ביידן: "הזדמנות להסדר"‎

דבר ראשון
00:07

מטה המשפחות קורא למנף את ההישגים הצבאים ולהשיג הסכם מיידי להחזרת החטופים | סינוואר שהה בסמוך לששת החטופים הישראלים שנרצחו בסוף אוגוסט ברפיח: הרש גולדברג-פולין, עדן ירושלמי, אורי דנינו, אלכס לובנוב, אלמוג סרוסי וכרמל גת ז"ל | 5 לוחמי סיירת גולני נהרגו בקרב בדרום לבנון

7 כתבות דומות
כלכליסט

נתניהו: "מי שיניח נשק וישיב את החטופים - נאפשר לו לצאת ולחיות"‎

ראש הממשלה מסר הצהרה מוקלטת, בה אמר כי "חמאס לא ישלוט יותר בעזה" ופנה למחבלים שמחזיקים בחטופים: "מי שיפגע בהם - דמו בראשו". עוד אמר נתניהו: "באנו עם סינוואר חשבון. זו תחילתו של היום שאחרי חמאס""

כלכליסט
21:04
תפריט כתבה
דבר ראשון

נתניהו אחרי חיסול סינוואר: "מי שיניח את נשקו וישיב את חטופינו - נאפשר לו לצאת ולחיות"‎

בהצהרה לתקשורת, זמן קצר לאחר האישור הרשמי מפי דובר צה"ל על החיסול, אמר נתניהו: "כעת ברור לכולם מדוע התעקשנו להיכנס לרפיח, המעוז המבוצר של החמאס שבו הסתתר סינוואר"

דבר ראשון
20:51
ידיעה מתפרצת
תפריט כתבה
קול חי

"מי שיאפשר לחטופים להשתחרר נאפשר לו לחיות"‎

ראש הממשלה נתניהו נשא הצהרה ואמר בין היתר לתושבי עזה: "סינואר הרס לכם את החיים" ◘ דבריו המלאים The post "מי שיאפשר לחטופים להשתחרר נאפשר לו לחיות" appeared first on אמס.

קול חי
20:46
תפריט כתבה
MivzakLive

נתניהו: מי שיניח את נשקו וישיב את חטופינו – נאפשר לו לצאת ולחיות‎

ראש הממשלה בנימין נתניהו נתן לפני זמן קצר (חמישי) בהצהרה לתקשורת: ״אזרחי ישראל, לפני שנה חגגנו את חג הסוכות. באותה עת בדיוק, יחיא סינוואר עסק בהכנות אחרונות לטבח השבעה באוקטובר. אני ניצב בפניכם היום כדי לבשר לכם שיחיא סינואר – חוסל. מי שביצע את הטבח הנורא ביותר בתולדות עמנו מאז השואה, רב המרצחים שרצח אלפי …

MivzakLive
20:44
תפריט כתבה
ynet ynet
20:41
תפריט כתבה
JDN

נתניהו: “זו תחילת היום שאחרי חמאס. מי שיניח את נשקו וישיב את חטופינו – יוכל לצאת ולחיות”‎

ראש הממשלה מסר הערב הצהרה לתקשורת, שבה התייחס לחיסולו הדרמטי של רב המרצחים סינוואר • נתניהו: "אני ניצב בפניכם היום כדי לבשר לכם שיחיא סינואר - חוסל. "מי שיניח את נשקו וישיב את חטופינו - נאפשר לו לצאת ולחיות"

JDN
20:37
תפריט כתבה
מעריב מעריב
20:33
תפריט כתבה
התפלגות כתבות
דיווח על כתבה זו הסתרת כתבות מאתר זה המשך קריאה באתר המקור