(מאור אלקסלסי) (צילום: ספורט 5)
(מאור אלקסלסי) | צילום: ספורט 5
בבני ריינה מתכוננים למשחק מחר (שבת), אבל גם מתחילים כבר לחשוב על העונה הבאה. אחרי ההצלחה העונה, הצפוניים שואפים להצליח להחתים את המאמן שרון מימר לעונה נוספת. "גם כשהלך פחות טוב הוא קיבל מאיתנו גיבוי מלא, אנחנו רוצים לשמור על יציבות מבחינת המאמן וחושבים ששרון הוא אחד המאמנים הכי טובים בליגה", אמרו בהנהלת הקבוצה.

הבעלים סעיד בסול עוד לא ישב עם המאמן לשיחה לגבי העונה הבאה אך הוא צפוי לעשות זאת במהלך השבוע הבא כשבמועדון מדגישים "ננסה לעשות הכל כדי שישאר". במידה ומאיזושהי סיבה לא יצליחו לעשות זאת, ולא יגיעו להבנות מול המאמן שהביא אותם לפליאוף העליון העונה, מסבירים בבני ריינה כי הם `יחשבו מחוץ לקופסא` ויחפשו מאמן זר או מאמן מהליגה הלאומית ולא יקחו מישהו שמתגלגל כבר תקופה בין קבוצות.

ובאשר למשחק מחר נגד מכבי תל אביב, מימר יגיע בסגל מלא כמעט לחלוטין, כשמלבד מארק קוסטה שסובל ממתיחה קלה ומעדיפים לשמור עליו, אין עוד פצועים או מורחקים. על פי האימון המסכם, נמניה ליוביסבלייביץ` יחזור להרכב על חשבונו של ברמי ויפתח במרכז ההגנה. המאמן הדגיש בפני השחקנים שכדי לבוא נכון נגד קבוצה גדולה וחזקה כמו מכבי תל אביב, צריך להאמין קודם כל ולהיות מרוכזים ומדוייקים. 

ההרכב המשוער: גד עמוס, איאד חוטבא, ליוביסלייביץ`, סמביניה, עבדאללה ג`אבר, מוחמד אוסמן, רועי שוקרני, פרדי וארגאס, פרדי גונדולה (לואי חילף), שלומי אזולאי וקייס גאנם.