וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אביב גפן הודיע שלא חגג את ליל הסדר, ריקלין תקף: "צבוע, שונא יהדות"

עודכן לאחרונה: 24.4.2024 / 12:59

אביב גפן נתון למתקפה של כמה אנשי ימין לאחר שהודיע בערב חג הפסח כי לא יקיים השנה את ליל הסדר בגלל המצב. מגישת ערוץ 14 טל מאיר: "ללונה פארק אפשר ללכת, לקיים הופעה בפארק זה גם בסדר, אבל לחגוג את ליל הסדר אסור?!". הצל: "למה ההופעה בפארק מתקיימת?!"

אביב גפן/יח"צ אור גפן

אביב גפן נתון למתקפה של כמה אנשי ימין לאחר שהודיע בערב חג הפסח כי לא יקיים השנה את ליל הסדר בגלל המצב. "לראשונה בחיי לא אעשה סדר פסח. מבחינתי אין 'חג חירות' בזמן שיש חטופים בעזה", כתב גפן ברשתות החברתיות.

כמה ממגישי ערוץ 14 תקפו את גפן, ביניהם שמעון ריקלין שכתב: "הצביעות של האנשים הללו, כמו אביב גפן. השנאה שלהם ליהדות בכל פעם מסיבה אחרת. אין לתאר". גם המגישה טל מאיר תקפה בשידור את גפן לאחר שהודיע שהוא אינו חוגג את ליל הסדר: "ללונה פארק אפשר ללכת ולהנות, לקיים הופעה בפארק הירקון זה גם בסדר אבל לחגוג את ליל הסדר אסור. אז אתה אל תחגוג. אנחנו כן נחגוג, נתחבר לשורשיות, ללאומיות וליהדות שלנו ואתה יכול להמשיך לצעוק גוועלד".

גם הראפר ופעיל הימין הצל תהה: "אביב, בלי ציניות. כל הכבוד על היוזמה, אבל רק שאלה: אם כבר ביטלת את הסדר למען החטופים, למה את הסדר ביטלת וההופעה שלך בירקון מתקיימת?".

"חצי שנה שהמנהיג שלנו עומד על הגשר ומביט תחתיו בנהר הדמים, הגעגועים והדמעות", הטיח בפתיחה והמשיך: "הוא לא יזוז, כי לאן שלא יחצה את הגשר הוא יאבד את השלטון, אז עדיף לעמוד על הגשר ולאבד אותנו", חתם וממש היה אפשר לשמוע את התסכול במילותיו.

גם את בנו של ראש הממשלה, יאיר נתניהו, שעזב את הארץ עוד לפני שהתחילה המלחמה, ביקר גפן: "כואב הלב לראות את המפונים במיאמי", עקץ את נתניהו הבן שצולם בדירת יוקרה שעולה 5,000 דולר בחודש, מצפון למיאמי, פלורידה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully