וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בגלל הלחץ? קרלוס טבס אושפז בבית החולים עם כאבים בחזה

כדורגלן העבר יעבור סדרת בדיקות, אבל נראה שמצבו טוב. בארגנטינה רמזו שהלחץ עליו כמאמן אינדפנדיינטה נותן אותותיו

תקציר, גביע איטלקי: לאציו - יובנטוס 1:2/ספורט1

חלוץ העבר, קרלוס טבס, הובהל הלילה לבית החולים בבואנוס איירס עם כאבים בחזה. הארגנטינאי בן ה-40, אלוף אנגליה שלוש פעמים ואיטליה פעמיים, אושפז ואמור לעבור היום עוד סדרה של בדיקות. אם התוצאות שלהן יהיו טובות, ייתכן שישוחרר לביתו מיידית.

אינדפנדיינטה, אותה מאמן טבס, פרסמה הודעה רשמית בה נכתב: "המאמן שלנו, קרלוס טבס, אושפז בגלל כאבים בחזה. הוא עבר בדיקות שהתוצאות שלהן היו משביעות רצון, ויעבור בדיקות נוספות במהלך היום. הוא יישאר מאושפז עד שכל התוצאות יתקבלו".

טבס סובל מלחץ דם גבוה ונמצא תחת בקרה רפואית קבועה, אבל בארגנטינה היה מי שטען הלילה שהכאבים בחזה נבעו מלחץ. בשנה שעברה כדורגלן העבר הרגיש סחרחורת כשהיה בביתו - התעלף וראשו נחבט ברצפה בצורה חזקה, מה שגרם לו לפציעה. גם אז הובהל לבית החולים והפצע בראשו נתפר.

מאמן אינדפנדיינטה, קרלוס טבס. Rodrigo Valle, GettyImages
מאמן אינדפנדיינטה, קרלוס טבס/GettyImages, Rodrigo Valle

טבס הוא אחד מ-14 שחקנים בלבד ששיחקו בשתי הקבוצות של מנצ'סטר. הוא לבש גם את מדיהן של בוקה ג'וניורס (שלוש קדנציות), קורינתיאנס, ווסטהאם, יובנטוס ושנגחאיי שנהואה.

הכדורגלן שייצג את נבחרת ארגנטינה ב-76 משחקים, פרש ב-2021. הוא אימן את רוסאריו סנטרל והחל מאוגוסט 2023 עומד על הקווים של אינדפנדיינטה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully