סופ"ש קטלני בכבישים: צעיר נהרג בהתהפכות רכב בכביש 6 - שלושה נפצעו בינוני-קשה

צוות מד"א קבע את מותו של הצעיר במקום, ופינה לבית החולים הלל יפה בחדרה שלושה צעירים בשנות ה-20 לחייהם • בנוסף, גבר, בן 27, נפצע באורח קשה בתאונת דרכים סמוך למחלף ציפורית • גבר כבן 40 נפצע בינוני בהתהפכות רכב סמוך לגן שורק

צעיר נהרג בהתהפכות רכב בכביש 6, שלושה נפצעו בינוני-קשה // תיעוד מבצעי מד"א

יומיים מדממים בכבישי ישראל: צעיר כבן 22 נהרג הבוקר (שבת) בהתהפכות רכב בכביש 6 לצפון, סמוך למחלף באקה ג'ת. צוות מד"א קבע את מותו במקום, ופינה לבית החולים הלל יפה בחדרה שלושה צעירים בשנות ה-20 לחייהם שנפצעו באורח בינוני עד קשה. 

צעיר נהרג בהתהפכות רכב בכביש 6, שלושה נפצעו בינוני-קשה, צילום: תיעוד מבצעי מד"א

פאראמדיק מד"א ניסים סאסי סיפר: "מדובר בתאונה קשה מאוד, כ-30 מטר מהכביש ראינו רכב הפוך, בתוך הרכב בכסא הנהג, נלכד צעיר כבן 22 מחוסר הכרה עם חבלה רב מערכתית קשה. לאחר חילוץ ממושך ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו".

"מחוץ לרכב שכב צעיר בשנות העשרים בהכרה, הוא סבל מחבלות בראש ובגפיים, וצעיר וצעירה נוספים יצאו מהרכב בהכרה כשגם הם עם פציעות, הענקנו להם טיפול רפואי ופינינו אותם לבית חולים כשמצבם בינוני עד קשה".

בתוך כך, הלילה התקבל דיווח במרחב גלבוע, על תאונת דרכים בין שני כלי רכב, בכביש 77 סמוך למחלף ציפורית. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו למרכז רפואי צפון (פוריה), גבר כבן 27 במצב קשה, עם חבלה רב מערכתית ושניים נוספים שנפצעו קל.

גבר בן 40 נפצע בינוני בתאונת דרכים בין אופנוע לרכב, בכביש 20 לצפון, סמוך למחלף השלום.

ברחוב צפניה באשקלון רוכב אופניים חשמליים בן 16 נפגע מרכב. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו אותו לבי"ח ברזילי, כשמצבו בינוני, והוא סובל מחבלות בגפיים.

תאונת דרכים בין אופנוע לרכב, בכביש 20 לצפון, סמוך למחלף השלום., צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בנוסף, הבוקר התהפך רכב בכביש 4311 סמוך לגן שורק. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לביץ החולים איכילוב, גבר כבן 40 במצב בינוני, עם חבלת ראש, ופצוע נוסף במצב קל.

נזכיר כי רק אמש שני גברים נהרגו סמוך למחלף ענבה שליד מודיעין, בזמן שניקו את הכביש לאחר ההפגנה במקום. אדם נוסף, גם הוא כבן 50, נפצע באורח קל ופונה לבית החולים שמיר-אסף הרופא. המשטרה עיכבה לחקירה את נהג הג'יפ, תושב כפר יונה בשנות ה-20 לחייו.

בתאונה קשה נוספת, צעיר נהרג בהתהפכות רכב במחלף אייל שבכביש 6, ואדם נוסף נפצע באורח קשה. בתאונה נוספת בכביש 6, לקראת חצות, נהרג רוכב אופנוע כבן 40 שהתנגש ברכב.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר